Samarbetspartners
Förbundet
Kontakt
Stadgar
Kansli
Styrelsen
Kommittéer
Tidningen Bridge
Klubb & distrikt
Sök klubb
Välj distrikt
Bridgekurs
Funktionärsutbildning
Rekryteringskedjan
Medlem
Sök medlem
Mina sidor
Medlemskap
Byte av klubb
Junior
MK
Populära sidor
Forum
Spelprogram
Nyheter i listform
Gamla hemsidan
Syskon
Budproblemet
Tävling
Mina tävlingar
Regler och dokument
Bridgefestivalen
Mindre rutinerade
Simultan
Ruter
Internationellt
Internationellt
Landslag
WBF World Bridge
EBL European Bridge
NBU Nordisk Bridge
SM Par
Open
Dam
Veteran
Mixed
Junior
Nybörjare
Hcp 30+
Lagtävling
Allsvenskan
Svenska Cupen
Chairman’s Cup
SM Lag Open
… Veteran
… Mixed
… Junior
Sidor
Sidor
Sjöqvist
Alex
Modesty
121
Sidor
Alex 124,68
Sivve
Peking
Sidor
Sjöqvist
Alex
Modesty
122
Sidor
Sidor
Sidor
123
Sidor
Sidor
1 Sjöqvist 129.1
2 Alex
3 Sanna
Sidor
Farmers
Sjöqvist
Alex
120
Sidor
Alex 125
Sjökvist
Sanna katrineföljare
Sidor
Sidor
Sidor
Modesty Blaise (120,20)
Alex
Sjöqvist
Sidor
Sidor
1:a Lag Sjöqvist
2:a Sivves straffdubblare
3:a Lag Alex
Vinnarens vp 139
Sidor
1:a Lag Sjöqvist
2:a Sivves straffdubblare
3:a Lag Alex
Vinnarens vp 139
Sidor
Sjöqvist 122,51
Alex
Sanna
Sidor
1 sjökvist
2 zang
3Glopson
Sidor
Hittar bara en i kommentarstråden som har topp tre i rätt ordningsföljd (grattis #19). Kanske någon mer som mejlat in rätt svar?
Någon mer som ska äta upp sin golfkeps (giggle)?
Sidor
Ser fram mot bildbevis när Thomas B äter upp sin golfkeps

F ö stort grattis till vinnarna som verkligen levererade, inte minst i sista matchen…
Hade såklart varit kul om min Örebropartner Westis vunnit med Modesty Blaise men då hade han troligen blivit odräglig hela SM- veckan
Mvh och grattis till alla medaljörer
Joppe
Sidor
44
Lag Sjöqvist 119,3
Modesty Blaise
Alex
19
Lag Sjöqvist 116,5
Modesty Blaise
Axel
Lag Sjökvist hade 131,13
GRATTIS!
Sidor
Johan Sylvan skrev,
’Hade såklart varit kul om min Örebropartner Westis vunnit med Modesty Blaise men då hade han troligen blivit odräglig hela SM- veckan :)”
Du hade ju bara hört det en vecka, hur länge tror du vi hade fått höra det i Göteborg?:):)
Definitivt ett stort grattis till alla medaljörer och ett extra grattis till Peter B på hans födelsedag×
Sidor
[quote=Carl Ek]
Johan Sylvan skrev,
’Hade såklart varit kul om min Örebropartner Westis vunnit med Modesty Blaise men då hade han troligen blivit odräglig hela SM- veckan :)”
Du hade ju bara hört det en vecka, hur länge tror du vi hade fått höra det i Göteborg?:):)
Definitivt ett stort grattis till alla medaljörer och ett extra grattis till Peter B på hans födelsedag×[/quote
Ja det förstås Carl. Men 9 dagars boende tillsammans i mitt hyrda Örebrohus, ja du förstår själv…
Mvh Joppe
Sidor
Om ni för en sekund tror att det blir lindrigare för er nu när ni kommer få höra alla våra otursgivar så bör ni genast tänka om
Lycka till med bridgen
/ Mikael Westerlund
Sidor
Fanns inget hopp m a o, antingen Westerlundvinst eller också otursbrickor. Ger uttrycket ”pest eller kolera” ett nytt ansikte…
Mvh Joppe
Sidor
Du kan få lite hjälp Joppe, om det blir för många otursbrickor kan du kolla vad som hände när Mikael och Jim hade
93/K10972/6/AQJ54 till AK10/A6543/A953/3
Den vill han nog gärna ta fram som ett exempel
Grattis till andraplatsen Mikael, bra kämpat
Sidor
Tack Mats.
Faktiskt så hade vi både tur och otur på denna given.
Jim svarade fel på min singelfråga och därför blev det bara en utgång. MEN
Om Jim hade svarat rätt så var min plan faktiskt att inte undersöka mer och ge information till motståndarna så då tänkte jag hoppa direkt till 6 hj (Då hade vi ju haft mycket mer tur på just denna brickan än vi hade nu, ergo otur!
Sidor
Haha, ja om man få det till otur när man missar slam genom missförstånd och vinner 11 imp för att motståndarna bjuder storslam som går det för att trumfen sitter 3-0 då är man en trollkarl!
Men det är du ju
Sidor
Fast den största oturen var nog att vinnarna helt enkelt var för bra, så bra att matchsnittet på över 13,8 bara räckte till en andraplats
Mvh Joppe
Sidor