Skulle någon vänlig själ vilja ha godheten tala om för mig hur jag raderar ett par från listan av anmälda par till en kommande tävling? På gamla hemsidan var det jätteenkelt men på ny BIT-sidan hittar jag ingen sådan funktion.
Samarbetspartners
Förbundet
Kontakt
Stadgar
Kansli
Styrelsen
Kommittéer
Tidningen Bridge
Klubb & distrikt
Sök klubb
Välj distrikt
Bridgekurs
Funktionärsutbildning
Rekryteringskedjan
Medlem
Sök medlem
Mina sidor
Medlemskap
Byte av klubb
Junior
MK
Populära sidor
Forum
Spelprogram
Nyheter i listform
Gamla hemsidan
Syskon
Budproblemet
Tävling
Mina tävlingar
Regler och dokument
Bridgefestivalen
Mindre rutinerade
Simultan
Ruter
Internationellt
Internationellt
Landslag
WBF World Bridge
EBL European Bridge
NBU Nordisk Bridge
SM Par
Open
Dam
Veteran
Mixed
Junior
Nybörjare
Hcp 30+
Lagtävling
Allsvenskan
Svenska Cupen
Chairman’s Cup
SM Lag Open
… Veteran
… Mixed
… Junior
Kan du inte radera dem på Gamla Hemsidan?
Hej Boel,
Det kommer att vara lika enkelt på nya hemsida. Jag slarvade vid testning och för tillfället kan endast förbundets administratörer samt spelarna själva ta bort anmälningar. Det kommer att vara löst på tisdag eller onsdag.
Antingen följer du Leif Malvefors råd och tar bort anmälningen på gamla hemsidan, eller så skickar du mig tävling och namn så tar jag bort det.
Bästa hälsningar
Tomas
Jag verkar ha blivit för gammal (eller dum) för att hitta gamla hemsidan, så det rådet har jag inte möjlighet att följa. Men om du Tomas vill ha vänligheten att radera Sandra Dahlquist-Gunnel Larsson från listan på AMAZONEN blir jag jättetacksam.
Hälsningar
Boel
OK, borttaget.
Den enklaste vägen till gamla hemsidan är via nya BIT-kalendern (kalendeknappen i toppmenyn). Där finns länken Öppna gamla Spader-kalendern. Då kommer du till gamla hemsidan.