Forum » Allmänna diskussioner » Den nya hemsidan listor över mästarpoäng

Den nya hemsidan listor över mästarpoäng

15 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Hans Kvick
Den nya hemsidan listor över mästarpoäng

Jag vill kunna gå in på listan över guldpoäng för att se hur mycket fler guldpoäng än Warne jag är innehavare av. Sedan vill jag gå in på listan över silverpoäng för att se om jag gått förbi någon.

Det fungerar inte. Listorna över guld- och silverpoäng stämmer inte med aktuellt innehav.

Frågan är enkel: Hur länge ska det vara så?

Lars-Göran Larsson

Hans Kvick skrev:


Jag vill gå in på listan över guldpoäng för att se att jag fortfarande har fler guldpoäng än Warne.
Frågan är enkel: Hur länge ska det vara så?


Kvicksvaret är givet: Hur länge som helst.
Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Jag tror att det är många som vill veta svaret på frågan!

Kvick har 57 guldpoäng mer än Warne.

För de som vill hitta de gamla listorna så finns de fortfarande kvar på http://db.svenskbridge.se

Johan Grönkvist
Bild för Johan Grönkvist

Hans Kvick skrev:


Jag vill kunna gå in på listan över guldpoäng för att se hur mycket fler guldpoäng än Warne jag är innehavare av. Sedan vill jag gå in på listan över silverpoäng för att se om jag gått förbi någon.

Det fungerar inte. Listorna över guld- och silverpoäng stämmer inte med aktuellt innehav.

Frågan är enkel: Hur länge ska det vara så?

Nej de listorna uppdateras inte längre då vi inte använder det systemet.

Listor på alla möjliga olika sätt kommer att komma men vi måste prioritera de basala funktionerna först.

Tror Warne har mutat att vi inte just skall göra guldlistan.

Pierre Winberg

Men går man in och tittar på var och en av Kvick och Warne, så kan man se att Warne närmar sig, från de 57 som Linnea skriver om, till dagens skillnad som är 54.7 guldpoäng. Så jag förstår Kvicks oro.

Niklas Warne

Linnea Edlund skrev:


Jag tror att det är många som vill veta svaret på frågan!

Kvick har 57 guldpoäng mer än Warne.

För de som vill hitta de gamla listorna så finns de fortfarande kvar på http://db.svenskbridge.se

Satan, vad många…

Niklas Warne

Johan Grönkvist skrev:


Hans Kvick skrev:


Jag vill kunna gå in på listan över guldpoäng för att se hur mycket fler guldpoäng än Warne jag är innehavare av. Sedan vill jag gå in på listan över silverpoäng för att se om jag gått förbi någon.

Det fungerar inte. Listorna över guld- och silverpoäng stämmer inte med aktuellt innehav.

Har jag betalat tillräckligt?

Frågan är enkel: Hur länge ska det vara så?

Nej de listorna uppdateras inte längre då vi inte använder det systemet.

Listor på alla möjliga olika sätt kommer att komma men vi måste prioritera de basala funktionerna först.

Tror Warne har mutat att vi inte just skall göra guldlistan.

Har jag betalat tillräckligt?

Niklas Warne

Pierre Winberg skrev:


Men går man in och tittar på var och en av Kvick och Warne, så kan man se att Warne närmar sig, från de 57 som Linnea skriver om, till dagens skillnad som är 54.7 guldpoäng. Så jag förstår Kvicks oro.

Men det går för långsamt, Pierre.

Henrik Johansson
Bild för Henrik Johansson

Niklas Warne skrev:


Pierre Winberg skrev:


Men går man in och tittar på var och en av Kvick och Warne, så kan man se att Warne närmar sig, från de 57 som Linnea skriver om, till dagens skillnad som är 54.7 guldpoäng. Så jag förstår Kvicks oro.

Men det går för långsamt, Pierre.

Du har bevisligen inte betalt tillräckligt på den punkten.

Jan Lagerman

Ibland blir man glad.
Gick in på Rankinglistan och så ser jag:

55 896 Jan Lagerman Norrorts Bridge
56 886 Christer Eriksson Uppsalabridgen

Tänk om det vore tvärt om?

Johan Sylvan

Det var mycket poäng, var har ni fått alla dessa ifrån?(kan ju vara lite ironisk mot Janne nu när uttagningen är klar…)

Magnus Eriksson

Hans Kvick skrev:


Jag vill kunna gå in på listan över guldpoäng för att se hur mycket fler guldpoäng än Warne jag är innehavare av. Sedan vill jag gå in på listan över silverpoäng för att se om jag gått förbi någon.

Det fungerar inte. Listorna över guld- och silverpoäng stämmer inte med aktuellt innehav.

Frågan är enkel: Hur länge ska det vara så?

Kvicksilver saknas?

Hans Kvick

Nu kom det listor över mästarpoäng, handikapp och ranking. Nu känner jag att det finns hopp om listor över guld, silver och bronspoäng också.

Lars-Göran Larsson

Hans Kvick skrev:


Nu kom det listor över mästarpoäng, handikapp och ranking. Nu känner jag att det finns hopp om listor över guld, silver och bronspoäng också.


Det är lugnt, den enda numerär Warne har högre än du är MID. Den saken får du jobba på.
Leif Lundberg

Instämmer Smile

Fast det känns som om rankingen sträcker sig några år fler än 2, inga rankingpoänger försvinner. Men det har väl inte kommit igång ännu eller nåt.

Men det kommer att bli bra när det blir färdigt.

Logga in för att kommentera