Forum » Allmänna diskussioner » bridgeonline.se , Ny bridgeklubb :)

bridgeonline.se , Ny bridgeklubb :)

10 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tuva Nilsmark
bridgeonline.se , Ny bridgeklubb :)

Har inte hittat några regler för forumet men en administratör får ta bort mitt inlägg (förhoppningsvis inte banna mig) om det strider mot några bestämmelser! Smile
Det är så att jag och min pappa Fredrik Kronmarker, fd Hellkvist, har lanserat en webbsida bridgeonline.se för vår nya bridgeklubb BK Online. Bridgeklubben kommer arrangera två BBO-tävlingar varje dag och förhoppningsvis kommer det att främja mer spel på nätet då man enbart behöver gå in och anmäla sig på vår hemsida (inte logga in på BBO samtidigt som partner och betala även där).
Imorgon kommer det att äga rum en ”prova på tävling” som vi hoppas att så många som möjligt vill vara med på! Och sedan kommer premiären ske tisdagen 26/1.

Vi hoppas att ni bridgespelare kommer uppskatta vår klubb och att vårt smidiga anmälningssystem kommer göra så att fler spelar bridge, speciellt i dessa tråkiga corona-tider! På hemsidan finns även telefonnummer man kan ringa om man har funderingar eller behöver hjälp med något, Bridgeonline.se Smile

Jesper Rundin

Mycket bra initiativ! Fin hemsida också.

Lars-Magnus Gustafsson

På hemsidan står det: ”Samarbetspartner till Svenska Bridgeförbundet” Vad menas med det. ( i förhållande till andra klubbar)
mvh
L-M

Micke Melander

Det betyder att de som klubb har skrivit ett samarbetsavtal med SBF som de betalar för (som andra klubbar inte gör) och ger dem rättigheter enligt avtalet att göra marknadsföring för sin verksamhet.

Normalt skrivs våra samarbetsavtal med externa partners såsom resebolag och liknande. Men det finns inget som hindrar att vi gör det med andra, så länge det inte bryter mot våra policybeslut (politiskt, religiöst, spel, dobbel, alkohol, övriga droger etc). Inte heller med bridgeklubbar eller andra arrangörer av Bridgetävlingar (jämför med att vi accepterar annonser i tidningen Bridge för Guldtävlingar och andra arrangemang)!

Mvh
Micke

Claes Melin
Bild för Claes Melin

Inlove

Tobias Törnqvist

Ni på förbundet skall ha ett stort å hjärtligt tack för att ni skyddar oss bridgespelare från ”spel, dobbel, alkohol”!

Bengt-Göran Olofsson

Ser att humorn finns kvar Smile

Max Ödlund
Bild för Max Ödlund

En antagligen sann historia från början på förra seklet.

Professorn: Akta er för cigarren, som för med sig flaskan och skökan!
Röst från lokalen: Var finns denna verkligt goda cigarr?

Lars Nilsson
Bild för Lars Nilsson

Micke Melander skrev:


Det betyder att de som klubb har skrivit ett samarbetsavtal med SBF som de betalar för (som andra klubbar inte gör) och ger dem rättigheter enligt avtalet att göra marknadsföring för sin verksamhet.

Normalt skrivs våra samarbetsavtal med externa partners såsom resebolag och liknande. Men det finns inget som hindrar att vi gör det med andra, så länge det inte bryter mot våra policybeslut (politiskt, religiöst, spel, dobbel, alkohol, övriga droger etc). Inte heller med bridgeklubbar eller andra arrangörer av Bridgetävlingar (jämför med att vi accepterar annonser i tidningen Bridge för Guldtävlingar och andra arrangemang)!

Mvh
Micke


Nu blev jag nyfiken, obs ingen negativ baktanke från mig: Får man skriva på SBF tråden och göra reklam för en tävling, t.ex. ”Örkelljungaveckan” utan att det kostar något?
Micke Melander

Svar ja - vi har ju tagit fram ett eget forum för just sådant. Du finner det här.

Det är dock inget som ska ligga i det ”allmänna flödet”.

Logga in för att kommentera