Forum » Juniorbloggen » Truppläger Varberg - Tack!

Truppläger Varberg - Tack!

1 inlägg / 0 nya
Martin Löfgren
Truppläger Varberg - Tack!

Som ni kan läsa i Erik Hanssons trevliga artikel så avhölls vårt traditionella vårläger i Varberg under Valborgshelgen.

Egentligen har Erik mycket väl beskrivit vad som hände, men jag vill gärna lägga till mina personliga tack till:

  • PO Sundelin, Daniel Gullberg och Tom Gärds för att leda övningarna på kvalitativt högsta nivå - har svårt att tro att något land kan slå oss på det området!

  • Calle Ragnarsson, som dessvärre inte hade möjlighet att vara med, men som i förväg offrade tid och kraft på att ta fram givar och, inte minst, lägga brickor!

  • BK Falkenberg som tog hand om juniorerna och gästfritt gav oss tre av de fyra främsta platserna!

  • Sist men troligen mest: BK Albrekts i Varberg. Superlativerna räcker helt enkelt inte till för att beskriva hur man ställer upp, och detta ska även ses i ljuset att man även ska ordna JSM-lag om ett par veckor. Inget verkar för mycket för Janne Malmström och hans gäng, och jag kan bara upprepa det jag sa/skrev för ett år sedan: hoppas vi någon gång kan få komma tillbaka!

Nu börjar uppladdningen inför JEM i sommar…