Hej!
En liten uppdatering om Truppfonden. Till dem som bidragit har jag sänt ett särskilt ”nyhetsbrev”. Dock har jag nödgats gå via ”medlem på nätet” för att försöka finna emailadresser, och dessa är nog inte alltid helt aktuella - jag har fått tillbaka en hel del med ”okänd mottagare” (eller vad det nu heter på elektronikspråk
).
Om du tillhör bidragsgivarna men INTE fått något brev av mig, vänligen hör av dig på <martin.lofgren@yahoo.se !>
Intäkter
Till dags dato har inkommit 61 879 kronor från 28 givare. Eftersom en del kommit från klubbar är naturligtvis antalet bidragsgivare högre.
Utgifter
Tillsammans 26 238 vilket fördelats på:
Läger 2 - komplettering av budget för mat och reseersättningar 6 738 kr
Bridgemasterlicenser till U21 och U16 - 5 448 kr
Sponsring av U21 till Karlstad - resa och tävling (deltagarna fixade själva mat och övernattning) 5 372 kr.
White House Juniors - komplettering av budgeten - 7 294 kr.
Polska junioruttagningar- deltagande av U21 och ett par ur U26 - komplettering av budgeten - 1 386 kr.
26 238 kr är mycket pengar, men jag kan försäkra om att vi varit, och kommer att förbli, försiktiga med de pengar som medlemmar generöst har bidragit med!
Naturligtvis bedrivs löpande träning, som budgivning och BBO, utan några som helst kostnader. Läger, etc, genomförs också utan personliga ersättningar förutom reskostnaderna.
Tack för ert stöd, ni som bidragit, och fortsätt gärna ge - vi kan anpassa aktivitetsnivån lite efter hur mycket vi får in!
Martin