Forum » Allmänna diskussioner » Vad händer!?

Vad händer!?

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund
Vad händer!?

Vad är det som har hänt nu då?

Jag skulle in och kolla en bricka från Manfred Kamras minne där jag tillsammans med Johan Säfsten kom på fjärde plats 0,3 poäng efter trean.

När jag går in så ser jag att något har hänt. Nu står det att vi kom 8:a och resten att resultatlistan stämmer inte heller. Inte på långa vägar!
När jag tittar efter så har det dessutom dragits tillbaka mästarpoängen vi tidigare fått i samma tävling.
Är detta ytterligare en sak vi skall vänja oss vid kan hända då och då med den nya dyra hemsidan? Eller är det något annat som har havererat denna gången?

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Björn Sörling

Det är jag som strulat till det när jag skulle försöka slippa betala extra avgift för våra utländska besökare. Det kommer en uppdatering imorgon. Men visst blev du och Johan trea? Ber om ursäkt för det inträffade.

Lars Jeppsson

Mästarpoängen är baserade på resultaten på bricka 47-70 vad jag kan se, så bricka 1-46 har försvunnit vid dagens korrigering.

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Ja där ser man. 3:a blev vi till och med Smile 0,3 poäng från 2:a plats Smile

Jan Lagerman

Mikael Westerlund skrev:


Ja där ser man. 3:a blev vi till och med Smile 0,3 poäng från 2:a plats :)

Skriv ett inlägg till så kanske ni kommer tvåa!

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Björn Sörling skrev:


Det är jag som strulat till det när jag skulle försöka slippa betala extra avgift för våra utländska besökare. Det kommer en uppdatering imorgon. Men visst blev du och Johan trea? Ber om ursäkt för det inträffade.

Nu har det gått FLERA dagar Björn Smile Men jag kan inte se att något har blivit korrigerat till hur det skall vara?

Björn Sörling

På grund av för många onödiga inlägg på forumet Wink har medlem på nätet gått trögt. Uppdateringen kommer, enligt uppgifter från kansliet, förhoppningsvis under eftermiddagen (efter kl16), i annat fall på måndag.

Logga in för att kommentera