Forum » Allmänna diskussioner » Surgubben gnäller återigen på hemsidan

Surgubben gnäller återigen på hemsidan

4 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson
Surgubben gnäller återigen på hemsidan

Jag försöker faktiskt att vara positiv till den nya hemsida och inte minst nu med det nya forumet men det är faktiskt helt omöjligt.

Läste under ”Nyheter” att Svenska Cupens finalspel pågår så jag blev nyfiken på vem som möts och och hur det gått och gör följande:

Klickar på ”Se slutspelslottningen live” - klickar vidare på ”Följ lottningen via denna sida” och hamnar på en annan hemsida - går tillbaka till Svensk Bridge och klickar vidare på ”Matcher och resultat” och upptäcker att där visas bara matcherna före finalen - klickar istället på ”Final” där det bara står lite allmänt om finalen - provar ”Running scores” där jag äntligen hittar lottningen på en annan hemsida men resultaten verkar inte uppdaterade - går tillbaka till Svensk bridge och klickar på ”Aktuell omgång” men hamnar återigen på matcherna före finalen - klickar på ”Visa startlista” men där räknas bara alla 467 lagen upp - klickar på ”Matcher och resultat” eftersom jag nu glömt att jag redan varit där och kommer återigen till matcherna före finalen - är vid det här laget förbannad och skiter i Svenska cupen klickar istället på ”Forum” för att skriva ännu ett inlägg där jag klagar på hemsida och befästa min ställning som surgubbe.

Det är mycket möjligt och tom troligt att jag både lottning och resultaten står någonstans och det är jag som är korkad och tittat på fel ställe (vilket förmodligen någon kommer att tala om för mig) men jag hävdar min rätt till att vara just korkad och att det förbundet skyldighet att göra en hemsida som även vi korkade kan hitta på!

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Och nu kan jag inte redigera mina skrivfel i förra inlägget vilket retar mig (och gör mig ännu surare) eftersom jag bryr mig om hur jag skriver.

Claes Bodin

Håller med, skulle också kolla Svenska cupen men gav upp efter diverse hänvisningar, tyvärr upplever jag nya sidan som dålig.

Hans Lerner

Var ute i samma ärende. Stoppade i 10 min innan jag blev förbannad och gav upp.
Som obotlig optimist hoppas jag på bättre tider. Läste ett Brenninginlägg nyss som inger hopp.

Logga in för att kommentera