IAF Allsvenskan Division 3 för första omgången (Match 1-3) håller på att sammanställas. Det är 16 serier med massa potentiella felkällor så det tar sin tid. De kommer bit för bit, senaste uppdatering för varje halvlek framgår av sidan, totalställning för IAF kommer så fort alla halvlekar är klara så långt det är möjligt.
Korrigeringar skickas till tha@svenskbridge.se
E-postlänk: tha@svenskbridge.se
Division 3 är nu sammanställd, länk & e-postkontakt i trådstart. Korrigeringar skickas till mig enligt ovan.
SPELARE:
Tänk på att det är viktigt att ni som spelar kontrollerar att ni slagit in rätt medlemsnummer i dosorna. Det är ett stort detektivarbete att åtgärda felaktigt inmatade medlemsnummer.
TÄVLINGSLEDARE:
Ni kan också underlätta genom att i ruterprogrammet kontrollera att spelarnas namn inte framträder med märkliga bakgrundsfärger. Om en spelare t.ex. visas med turkos bakgrund innebär det att h*n dessvärre är avliden. Mer troligt är dock att någon knappat in fel MID-nummer.
Tack på förhand inför kommande omgångar!
EDIT (23/9 21:20) : Nu uppdaterat med de korrigeringar som kommit in under dagen. Hoppas jag förstod dem rätt.
Vad hände med luleåheatet match 2 halvlek 1?
Tävlingsfilen från Luleå saknade helt resultat, men är nu åtgärdat. Upptäckte inte detta, sorry.
IAF för Division 3 är nu, efter en del bulor på vägen, uppdaterad med match 4 och match 5. Kontrollera gärna era resultat och spelade halvlekar så att jag fått allting rätt.
IAF för Division 3 är nu färdigställd, samtliga tillgängliga resultat har kommit in. Kontrollera gärna era resultat och spelade halvlekar så att jag fått allting rätt.