Jag vill börja med att rikta ett stort tack till alla där ute som följt oss juniorer nere i Kina. Att vinna är en sak (helt fantastiskt!), men det är minst lika härligt när man får så mycket stöd av det svenska folket på hemmaplan. Jag talar nog för hela truppen när jag riktar ett stort TACK till alla där hemma som följt oss juniorer och bidragit med massa lovord.
Vill framför allt tacka ledarna som var på plats. Om ni alla bara visste vilket jobb de utför både på plats och innan mästerskapet. Förberedelser i världsklass helt enkelt!
Stort tack Tom Gärds, Lars Nilsson, Eva Abragi, Kathrine Bertheau, PO Sundelin, alla föräldrar som var på plats och självklart vill jag rikta ett stort tack till kaptenen själv…
Martin Löfgren
Stort tack för din tid som juniorlandslagskapten. Ett under att du orkat ta hand om hela truppen såpass länge. För att sammanfatta din tid kortfattat - kaptenskap i absoluta världsklass!
Finns så otroligt mycket mer att säga om alla ledarna vi haft. Vi är aningen bortskämda som har det så bra som vi har det i Sverige.
Självklart får jag passa på att tacka mitt lag också! Jag har tur som får spela detta fantastiska spel i lag med vänner för livet. Tack partner Mikael Rimstedt och lagkamraterna Simon Hult, Adam Stokka, Mikael Grönkvist och Ida Grönkvist.
Dubbla VM-Guld?! Svensk Bridge har en ljus framtid!
Ännu en gång, tack alla!
Mot nya äventyr!
//Ola Rimstedt

Bra skrivit. Det känns ändå som att det är vi andra som ska tacka för underhållningen, bra spel och vilken dramatik på slutet…
Tänk Ola om du och hela laget kunde komma ut och besöka skolor med Guldmedaljerna runt halsen och tala om vad ni får uppleva och se hela världen tror många unga skulle bli intreserade kanske förbundet kunde hjälpa till. Lycka till i fortsättningen med nya framgångar.