Forum » Allmänna diskussioner » Bra norsk sida för Running scores EM

Bra norsk sida för Running scores EM

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Micke Melander
Bra norsk sida för Running scores EM

Hej,
Tänkte mig inte ge mig in i den här tråden. Men lite relevant information skadar ju aldrig. Någon begåvad själ i datavärlden har tagit fram en sida (från Norge tror jag av adressen att döma) som löpande levererar Running Scores, utan att man behöver klicka sig fram mellan alla klasser som spelas, utan du får allt på en skärm och kan vid intresse klicka dig vidare. Förvisso inte optimalt för de som kör via telefonen (gissar jag). Men det funkar och det är alldeles utmärkt om man kör via laptop eller som jag skärm!

Adressen är: http://bridgeresults.iserv.no/

Som ni kanske vet var jag i en period mellan 95-00 typ coach och alltiallo för firma Strandberg/Auby/Gullberg mfl kaptener vid många mästerskap. Min erfarenhet av den resan är att de som spelar på fyra-fem spelare faller igenom när man kommer på upploppet, de orkar längre inte helt mentalt. Det är klart man kan ta ut enskilda som faktiskt gör det, men det stora flertalet faller stort. Det gör att om vi tittar på allmänna läget och vem man har att möta i den här änden av turneringen så är förutsättningarna plötsligt inte lika. Men även de som spelat på tre par gäller såklart detta för. Sen får ni analysera hur ni vill (cool).

Ta det med er, det är inte enkelt att sitta där och spela kort, det utlovas dessutom busväder kommande dagar!

HEJA SVERIGE!

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Tack Micke!

Det här var verkligen en bra sida. Så slipper man 4 extra flikar att ha uppe samt jobbet med att växla mellan dom hela tiden.

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Logga in för att kommentera