Forum » Allmänna diskussioner » Johnny Johansson, Malungs Bk 1955-2024

Johnny Johansson, Malungs Bk 1955-2024

8 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Jonas Engström
Bild för Jonas Engström
Johnny Johansson, Malungs Bk 1955-2024
Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Så otroligt tragiskt!!!

Vila i frid Johnny, det är du verkligen värd! Heart
Johnny var en person som verkligen hade hjärtat på rätta stället och jag har svårt att se att Johnny någonsin velat någon annan människa något illa.

Heart

Peter Johansson

Gå gärna in och lämna dina minnen av Johnny på Dalabridgens Facebooksida: https://www.facebook.com/groups/801525899958257/

Hans-Ove Sandin

Vila i frid

PG Eliasson
Bild för PG Eliasson

Vila i frid Long John Beer

Peter Fredin

Underbar person ❤️. Om vi alla hade haft några % av Johnny i oss så hade vi alla varit en bättre människa.
Otroligt duktig naturlig bridgespelare dessutom.
Jag hade den sista trevliga diskussionen med Johnny i Örebro.
Otroligt tragiskt.
Tårarna rinner.

Vila i frid min underbara vän.

Jonas Engström
Bild för Jonas Engström

Stefan Lindfors i England minns sin gamle vän, partner och lagkamrat Johnny han har ingen möjlighet att själv göra ett inlägg på sidan och ber mig lägga in hans ord.

Haft förmånen att både spela med och mot Johnny, sedan juniordagarna runt 1977 och framåt.
Man var bokstavligen livrädd att lira mot Johnny! Hans bordsnärvaro var näst intill legendarisk. Kändes som om han kunde läsa dina tankar.
Sedan spelade jag i samma lag som Johnny fram till mitten på 90 talet, tills jag utvandrade till England,2001.
När jag sedan började spela i Örebro omkring 2013, var det alltid roligt att se Johnny där. Vi lirade några bronstävlingar tillsammans med gott resultat.
Håller med Peter Johansson, att Johnny var en av de mest innovativa bridgespelare jag träffat, och hade en ”wicked sense of humour”, som vi säger i England.

Tack for att ha fått förmånen att träffa dig Johnny!
Staffan Lindfors

Anna Zack Efraimsson
Bild för Anna Zack Efraimsson

Här finns Johnnys minnesrum på Malung-Sälens begravningsbyrå, där du som vill kan tända ett ljus och skriva några ord. Klicka vidare på annonsen.

Annonser

Om du önskar skänka en slant och inte vet till vad så har Malungs BK ”Henriks fond” som är en minnesfond till förmån för ungdomsbridgen i Malung.

BG 297-4673

Märk inbetalningen ”Till minne av Johnny” och glöm inte att skriva vem det är ifrån så att klubben kan förmedla vidare till hans efterlevande att pengar har satts in.

Logga in för att kommentera