Forum » Allmänna diskussioner » Allsvenskan div 2 växjö (från sthlm)

Allsvenskan div 2 växjö (från sthlm)

5 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Emanuel Unge
Allsvenskan div 2 växjö (från sthlm)

Hej,

Ser inte ut att gå några tåg alls. Är det någon annan än jag som ska dit från Sthlm eller Uppsala och vill samåka på något vis?

/Emanuel

Joakim Möller

Tåget till Malmö från Stockholm stannar i Alvesta. Finns avgångar de aktuella dagarna.

Emanuel Unge

Joakim Möller skrev:


Tåget till Malmö från Stockholm stannar i Alvesta. Finns avgångar de aktuella dagarna.

m

Kikade,
Finns en avgång som är i Alvesta 12:25z ganska tajt.
Hem verkar det vara kört även från Alvesta?

Micke Melander

Du har annars ett nattåg som är framme 06.37 (om nu SJ håller tidtabellen vill säga) och till typ halva prislappen… Vad gäller returen verkar det mesta som är realistiskt vara fullbokad pga att minst varannan avgång är inställd pga banarbeten… samma skräp som vi hade under bridgefestivalen. Men håll koll där, för plötsligt släpper de biljetter för att de är klara!

Mvh
Micke

Emanuel Unge

Micke Melander skrev:


Du har annars ett nattåg som är framme 06.37 (om nu SJ håller tidtabellen vill säga) och till typ halva prislappen… Vad gäller returen verkar det mesta som är realistiskt vara fullbokad pga att minst varannan avgång är inställd pga banarbeten… samma skräp som vi hade under bridgefestivalen. Men håll koll där, för plötsligt släpper de biljetter för att de är klara!

Mvh
Micke

Nu har det löst sig för mig denna gång, och för oktoberhelgen har jag bokat. Smile

Logga in för att kommentera