Forum » Allmänna diskussioner » Grattis till VM-guld

Grattis till VM-guld

20 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Martin Löfgren
Grattis till VM-guld

Stort grattis till Andreas Abragi, Harry Hjorth Warlenius och Ivar Lichtenstein som just bevisat att de är bäst i världen i lag för U21:or. I lag ”Daddy Lahrmann” spelade också Léo Rombaut, Nicolai Heiberg-Evenstad och lagkapten Christian Lahrmann från respektive Frankrike, Norge och Danmark.

Detta var en seger i ett mästerskap som föregåtts av mycket målmedvetet arbete av lagmedlemmarna; kul när sådant ger så fantastiskt resultat!

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Stort grattis till hela laget!

The future’s so bright, I gotta wear shades!!

Arne Jordestedt
Bild för Arne Jordestedt

Grattis hela laget. Man blir stolt av er.

Spelar de alla fyra nationalsångerna eller ingen alls? Föreslår att ni tar av huvudbonaderna under prisutdelningen Giggle

Bertil-G Johnson

Fjompa dig inte Linnea, jag vill ha dig lika klarsynt som vanligt.
Men grattis till småttisarna!

Björn Sörling

Grattis!

Stefan Andersson

Grattis

Gunnar Andersson

Välförtjänt seger från seriöst satsande juniorer. Bådar gott för framtiden. Ni har flera år kvar i U21-klassen.
Grattis !!

Niklas Warne

Linnea Edlund skrev:


Stort grattis till hela laget!

The future’s so bright, I gotta wear shades!!

Vad hände egentligen med Timbuk 3?

Andreas Abragi

Tack alla!

Lars Nilsson
Bild för Lars Nilsson

När Andreas Abragi för ca 4 år sedan försökte ragga klasskompisar till S:t Eriks Fredagsbridge för juniorer, och hade svårt att få gehör, så tyckte en person, efter en längre tid, synd om honom så han sa ok för att vara snäll. Det var Ivar Lichtenstein. Resten är historia….

PG Eliasson
Bild för PG Eliasson

Bra kört grabbar

Pär Ol-Mårs
Bild för Pär Ol-Mårs

Grattis till hela laget! Om nu utlänningarna läser här.

Jan Lagerman

Strålande och stort grattis!!

(I mitt flöde på Facebook börjar det dyka upp bilder och inlägg från ett annat bridgeevent för 10 år sedan. Hoppas det inte är en trend med 10 år mellan framgångar av denna dignitet)

Robert Larsson
Bild för Robert Larsson

Grattis!

Matias Rohrberg

@Janne Lagerman

Som du vet ger facebook tyvärr en något sned version av verkligheten med ekkokammer, egna minnen osv To much information Jag vill minnas att de duktiga svenska damerna och juniorer har vunnit massor stora mästerskap de senaste 10 åren. Heart

Men självklart ska det låta ett stort grattis! Imponerande att leda en dansk fram till VM-seger. Det är verkligen en prestation man bör imponeras av. Bigsmile

Christer Edlund

Det är inte min avsikt att strö smolk i glädjebägaren, och stort grattis till hela laget, men i laget ingick ju tre spelare från andra nationer, som jag tycker blir lite styvmoderligt behandlade här. Matias Rohrberg antyder väl lite ironiskt samma sak.

Eric Arvidsson

Stort grattis till VM-Guldet

Påtal om nationaliteter brukar åtminstonde jag höra följande beskrivning:

Norrmän: Spelar korten bra men kan inte bjuda
Svenskar: Kan bjuda men kan inte spela korten
Danskar: Kan varken bjuda eller spela.

Fransmän: Duktiga på försvar (kommer inte in i budgivningen)

Stefan Andersson

Tror vi ska vara lite mer uppskattande mot världens bästa junior.
Danske Christian är nästa världsstjärna.

Matias Rohrberg

Njao. Det har han klart potential att bli, men fortsatt en bit väg dit. Party

Skämtet jag drog handlar om att jag själv är dansk (fd juniorlandslagsspelare).

Max Ödlund
Bild för Max Ödlund

Eric Arvidsson skrev:


På tal om nationaliteter brukar åtminstonde jag höra följande …


Förr i tiden sa man så här: Dom bästa spelförarna i Sverige är göteborgarna. Och det måste dom vara, som dom bjuder …
Logga in för att kommentera