Forum » Allmänna diskussioner » 5 mail och sedan har man ingen behörighet!!!

5 mail och sedan har man ingen behörighet!!!

3 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Åsa Andersson
Bild för Åsa Andersson
5 mail och sedan har man ingen behörighet!!!

Som ordförande i valberedningen så vill jag inför årsmötet förhöra mig med samtliga i styrelsen hur de ser på sin framtida roll och om de några synpunkter till oss. Tar fram registret för Mälardalens styrelse och klickar på mailadressen och skickar mitt meddelande.

Efter 5 mail så har jag inte tillträde till sidan längre! kommer alltså inte åt deras mailadress utan måste nu gå in på resp. klubb för att få tag på dessa uppgifter. Varför är en sådan här funktion begränsad?

Lite sur och irriterad över det extra besvär som jag nu måste lägga ner för att hitta resterande adresser, men bara lite Evilgrin

V-ås-åsa

Fel av mig. Kommer inte åt deras uppgifter från klubbsidan heller! Nu är jag mer sur. Har åkt hem från stugan för att fixa detta och nu måste jag vänta en hel timme innan jag kan fortsätta.

Carina Wademark
Bild för Carina Wademark

Hej Åsa,
Bara så jag är säker på vad jag ska föra vidare.
Du har alltså klickat på varje person för sig och skickat meddelande till var och en via meddelandesystemet?

Jag tar med mig frågan till de som kan det som händer bakom ytan när vi har möte på tisdag.

En gissning är att det är ett medvetet skydd från Spam inlagt och att man räknar med att styrelse och administratörer använder e-postsystemet via adminsidan eller lokalt e-postprogram vid utskick till flera personer.

För Mälardalen ser jag att de har lagt upp en PDF-fil där samtliga kontaktuppgifter finns. Mälardalen

Hoppas det fina vädret har fått dig glad igen!

Åsa Andersson
Bild för Åsa Andersson

Tack Carina.
Du har förstått rätt. Eftersom varje Mail var individuellt så kunde jag inte använda ”massutskick”

Japp humöret blev bättre bara jag fick skriva av mig Sun

V-ås-åsa

Logga in för att kommentera