Om Strängnäs BK Gripen

Välkommen till Strängnäs Bridgeklubb Gripen.

Vi har

• partävlingar för såväl rutinerade som nya spelare som är intresserade av att tävla

Medlemsavgiften är 440 kr per år från den 1 juli 2024. Avgiften betalas juli-augusti varje år till Svenska Bridgeförbundets bg 373-3482. Kom ihåg att skriva namn och MIDnummer i meddelanderutan.

• 30 kr för medlem ansluten till Svenska Bridgeförbundet.
  • Är spelare inte medlem i Svenska Bridgeförbundet tas en extra avgift om 30 kr ut.
  • Medlem i Strängnäs BK Gripen erbjuds att köpa spelkuponger i en sats om 5 eller 10 stycken via vår kassör genom att sätta in 150 kr/300 kr på klubbens bankgiro 888-1849 eller swish till 1231078765.
  • Introduktionsmedlem - läs här!

• Spelare, som ska delta i en tävling, ska vara på plats senast 15 minuter före start. Detta för tävlingen ska starta och sluta på utsatt tid.
  • Vid felaktigheter under spelet ska tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm inte själva.

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Regler för detta hittar du på Svenska Bridgeförbundets hemsida. Här kan Du också hitta information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.

Logga in, klicka på Mina sidor, välj redigera och gör din ändringar, avsluta med Spara.