Spel i Coronatider

4 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Gabor Barath
Bild för Gabor Barath
Spel i Coronatider

Med risk för att forumet inte läses av så många, vill jag ändå annonsera att Växjöbridgen åter är igång med spel!
Vi spelar med max 8 bord (kan ev utökas till 10 senare i höst), och använder införskaffade plexiglasskärmar som skydd för spelarna.

Gott om handsprit i lokalen, och klubbens medlemmar är uppmanade att att inte spela vid sjukdomssymtom!

Vi spelar må-ons-to eftermiddag med start kl 13.30, och må (nybörjare) + onsdag (mer kvalificerade spelare) kväll.

OBS!!! Obligatorisk föranmälan på hemsidan OBS!!! (eftermiddagarna mitt i veckan blir snabbt fulltecknade)

Välkomna till Växjöbridgen!
Gabor Barath

Johnny Petersson
Bild för Johnny Petersson

Jag läser alltid Smile
Bra information. Har hört att Karlshamn och Ronneby också är på G med liknande upplägg. Info kommer framöver från resp. klubb.

Thomas Winther

Även Sölvesborg startar upp, dock i begränsad omfattning, med obligatorisk föranmälan.
Spelprogram publiceras i slutet av veckan på hemsidan.

Per Hansson

Jag läser också. Kan ”vittna” också. Vi har 3 ggr varit i Karlskrona och spelat 4-manna, i distriktsserien 2 och Sv Cupen 1, och där har man ordnat det föredömligt bra och noggrant. Det var en aning ovant, men funkade kanonbra. Stay safe all- och ha det så kul Ni kan!

Logga in för att kommentera