Finns det möjligtvis en länk så man kan följa tävlingen?
Den länken som gavs här inne verkar inte fungera då man kommer till en tabell med endast 4 lag???
En uppgradering av ruter har ställt det för rapporteringen. En lösning håller på och tas fram..
Är du säker på att det är Ruter-uppdateringen som spökar?
Jag vet alltså inte, men min uppfattning är att den version som publicerades häromdagen är samma Ruter-version som fungerade som avsett vid lagtävlingarna vid förra festivalen. Det vore intressant att få info ifall det är något jag måste följa upp.
Det var läsningen mellan lagmodulen i Ruter och lagmodulen i BIT som felade. Det var samma problem på flera ställen i Sverige som spelade DM lagfinal på lördagen och berodde sannolikt på den uppdatering som gjordes av hemsidan i torsdags. Tävlingsmotorn Spader stängdes ned och en ny motor, en webbapp man kallar Resultat tog över.
Det var alltså inte något fel i Ruter utan på hemsidan.
Tekniker fixade problemet under lördagskvällen.
Johan Grönkvist förklarar om hemsidesuppdateringen här
Finns det möjligtvis en länk så man kan följa tävlingen?
Den länken som gavs här inne verkar inte fungera då man kommer till en tabell med endast 4 lag???
Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund
Länken är rätt o nu är tabellen uppdaterad
TL har haft lite tekniskt strul.
En uppgradering av ruter har ställt det för rapporteringen. En lösning håller på och tas fram..
Nu finns resultatet HÄR
Resultat Nu fungerar ordinarie länk
Är du säker på att det är Ruter-uppdateringen som spökar?
Jag vet alltså inte, men min uppfattning är att den version som publicerades häromdagen är samma Ruter-version som fungerade som avsett vid lagtävlingarna vid förra festivalen. Det vore intressant att få info ifall det är något jag måste följa upp.
Jag vet förstås inte, jag bara refferar vad Ryzard sagt.
Det var läsningen mellan lagmodulen i Ruter och lagmodulen i BIT som felade. Det var samma problem på flera ställen i Sverige som spelade DM lagfinal på lördagen och berodde sannolikt på den uppdatering som gjordes av hemsidan i torsdags. Tävlingsmotorn Spader stängdes ned och en ny motor, en webbapp man kallar Resultat tog över.
Det var alltså inte något fel i Ruter utan på hemsidan.
Tekniker fixade problemet under lördagskvällen.
Johan Grönkvist förklarar om hemsidesuppdateringen här