Om BK Zonen

BK Zonen är en aktiv bridgeklubb som är belägen i Sveriges sydligaste stad - Trelleborg

Vår klubblokal finns i Föreningarnas Hus på Klörupsvägen 25 i Trelleborg. Alla våra medlemmar och andra bridgespelare hälsas hjärtligt välkomna!

Måndagar 13.00 spelar vi partävling med handikapp och endast enklast möjliga system är tillåtet. Vi spelar i lugnt tempo och 20-21 brickor.
Måndagar 18.30 spelar vi partävling med handikapp men utan systemrestriktioner.
Onsdagar 13.00 spelar vi trivselbridge - tävlingen är öppen för alla. - Vi spelar med handikapp och utan systemrestriktioner.
Onsdagar 18.30 spelas lagtävlingen Söderslättsserien (september-maj)

Klubben spelar fortsättningsvis utan partnergaranti, då garantin ursprungligen infördes för att hjälpa nya spelare igång med tävlingsspelandet. Numera har klubben inga medlemmar som kan anses behöva denna hjälp utan alla bör nu kunna klara av att själv hitta en partner att spela med.