Om Åkersberga BS

Välkommen till våra nya lokaler i Ekbacken Åkersberga.

Vi har
* partävling , tisdag och torsdag eftermiddag för såväl rutinerade spelare som för Dig som är ny och intresserad av att tävla. Här hälsar vi våra pensionärer välkomna.
* gratis parkering på speldagarna.
* kaffe bjuder vi på. Det går bra att ta med egen förtäring.

Medlemsavgift betalas smidigast via det inbetalningskort som kommer med Bridgetidningen och avgiften är fn. 380:-/år varav 50:- är medlemsavgift till Åkersberga BS.
Medlemsavgiften kan betalas på annat sätt till BG 373-3482.
Ange: Åkersberga BS, ditt MID nr, ditt namn samt beloppet 380:-

För smidig kontanthantering har vi infört ett kupongsystem.
Kupongerna omfattar antingen 20 st för 400:- eller 30 st för 600:- Beloppet sätts in på bankgiro 183-5206.
Swish 123 423 77 15
Tisdag och torsdag 2 kuponger.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.