Om Vadstena bridgeklubb

Självklart spelar vi enbart om vi känner oss fullt friska och är vaccinerade mot Covid.

Välkommen till Vadstena bridgeklubb. Vi spelar bridge i trivsam miljö på måndagskvällar 18.00 - 22.00.

I halvtid så finns möjlighet att köpa tilltugg på fiket. Här serveras kaffe, te och smörgåsar. Allt till mycket humana priser.

På onsdagar 13.15 - 16.15 så spelar vi eftermiddagsbridge i en grupp.

Medlemsavgiften är f.n. 330 kr/år. Avgifterna betalas in till FSB under juni-juli varje år.

• 40 kr för medlem i klubb ansluten till FSB. * 80 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till FSB.
  • på onsdagsbridgen är avgiften 20 kr kr för medlem i klubb ansluten till FSB.

• Vi rekommenderar att ni löser ett klippkort av kassören för att minska kontanthanteringen på klubbben.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.