Om Stigtomta BK

Välkommen till vår spellokal i NTO lokalen, Oxelvägen i Stigtomta

Vi har

• partävlingar på måndagskvällar för såväl rutinerade spelare som dig som är ny och intresserad av att tävla.
  • kaffe ingår i bordsavgiften.

Medlemsavgiften är f.n. 330 kr/år som är en avgift till Svenska Bridgeförbundet.

De som vill deltaga i våra pristävlingar betalar en klubbavgift på ytterligare 50 kr/år direkt till klubbens kassör.

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som medlemmarna i hemmaklubben. Att vara stödmedlem i Stigtomta BK kostar 50 kr/år.

Bordsavgifter

• 40 kr/tävling för medlem i klubb ansluten till FSB. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 80 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till FSB.
  • Vid simultantävlingar debiterar FSB en extra avgift om 10 kr.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 11 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.

Klicka på rutan Mina Sidor högst upp på sidan. (OBS Du måste vara inloggad).
Om du saknar lösenord, meddela mig så fixar jag det åt dig. //Dan