Om Skellefteå BK

Välkommen till Bridgeklubben i Skellefteå.

Vi har

• partävlingar för såväl rutinerade spelare som Dig som är ny och intresserad av att tävla.
  • lagtävlingar.

Vårt café är alltid öppet på spelkvällar. Här serveras kaffe, te och andra drycker.

Föranmälan till spel:

Speldagar under sommaren juni-augusti
Måndag: Start kl. 18:30.
Onsdag: Start kl. 18:30.

För att anmäla sig till spel, klicka på kalender i menyn ovan och välj datum för anmälan.

Det är bara medlemmar i Sveriges Bridgeförbund som får delta i spelet.

Vi vill ha minst 3 bord. Om det är mindre än 6 par anmälda ( 3 bord ) blir tävlingen inställd.

För att alla skall veta om det blir någon tävling så måste man föranmäla sig.

Om det är någon som inte har möjlighet att anmäla sig kan du ringa till:
Lars-Göran 076-112 99 19 eller Eva-Britt 070-577 05 32 så fixar vi det.

Anmälan måste vara gjord före 24:00 dag före tävlingen. Den som anmält sig skall innan man åker till lokalen kolla på hemsidan om tävlingen blir av.
Om det inte blir 3 fulla bord ställs tävlingen in! Minst 6 par alltså!

För att kunna anmäla sig måste man vara inloggad. Den som är inloggad kan anmäla sin partner också.
Instruktion för att logga in på hemsidan och anmäla sig till tävling.
Läs detta dokument!

Medlemsavgiften är f.n. 350 kr/år varav 20 kr går till Skellefteå Bridgeklubb. 330 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (SBF) och Västerbottens Bridgeförbund (VBF). Avgifterna betalas samlat in till SBF under juni-juli varje år.

• 50 kr för partävling och lagspel .
  • 40 kr för spel med mindre än 18 brickor.
    Detta gäller för medlem i klubb ansluten till SBF.
  • För spelare som ej är medlem i klubb ansluten till SBF tillkommer 40 kr för ett tillfälligt medlemsskap i SBF. Det är en avgift som SBF debiterar klubben. OBS gäller endast för bronstävlingar.
  • 20 kr för Canastaspel
  • 20 kr för Gubbdagis

Klippkort

För att göra det enklare med betalningen finns det möjlighet att skaffa klippkort. Sätt in ett av de förvalda beloppen på klubbens Plusgiro och få ett klippkort med värde 200, 300, 400, 500 eller 600 kr
Betala till Skellefteå Bridgeklubb Pg 480967-9 och ange ditt namn. Detta underlättar kontanthanteringen för dig själv och bridgeklubben.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.

information om tävlingsformer, handikappregler, mästarpoäng m.m.

Klicka på Hem i menyn. Sedan på Svenska Bridgeförbundet. Där väljer Du Medlem och sedan Mina uppgifter (OBS Du måste vara inloggad).