Om Skövde BA

Välkommen till Skövde bridgeallians som bildades 1995

Organisationsnumret är: 8684012472
Plusgiro är: 924362-7

Vi har återkommande en bridge introduktions kurs.

spelprogram

Vi har:

• träningsspel anpassat för spelare med HP>35
  • partävlingar för såväl rutinerade spelare som dig som är ny och intresserad av att tävla

Vårt Bridgecafé serverar kaffe, te och andra drycker i samband med spel och kurser. Du kan också få smörgåsar och kakor. Allt till mycket
humana priser.

Brickläggning

Skövde BA har möjlighet att lägga brickor åt andra klubbar och evenemang. Maila för offert.

Medlemsavgiften är f.n. 450 kr/år varav 350 kr är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Västergötlands bridgeförbund.
Avgifterna betalas samlat in till FSB under juli-augusti varje år.

40:- för spel utan priser och 50:- vid spel där priser delas ut. Dessa priser gäller för medlem i klubb ansluten till FSB. Vid vissa tävlingar t.ex. vid barometerspel och silver och guld tävlingar kan avgiften vara högre.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.
  • Spellokalen är sprit och rökfri.

Klicka på sök medlem i bridgeförbundets startsida långt ner efter spronsorloggrna.
Man kan ange medlemsnummer (MID) eller efternamn.
OBS! Du måste vara inloggad.