Piteå Bridgesällskap.

Information om föreningen

Piteå BS bedriver sin verksamhet i IOGT-NTOs lokaler. Adressen är V:a Järnvägsgatan 2 ÖJEBYN

Vi spelar enligt följande.

Tisdagar med början kl. 18:00. Sista anmälan 17:50
Sista tisdagen varje månad spelar vi barometertävling med priser.
Vi spelar även barometer vid fler kvällars tävlingar.

Torsdagar börjar vi 12:00. Sista anmälan 11:50
Sista torsdagen varje månad spelar vi barometertävling med priser.

Sommar bridge avser perioden juni - aug. spelet börjar kl. 18:00. Sista anmälan 17:50

Ordningsregler.
När det gäller ordningsregler hänvisar vi till VETT & ETIKETT. Finns i menyn under klubben. Klubbens medlemmar kan även se regelverket på denna hemsida under rubriken KLUBBEN.

Tävlingsledare
Från och med den 1 juni 2022 har styrelsen beslutat att återinföra tävlingsledare på samtliga klubbens tävlingar. Eftersom det finns utbildade TL inom klubben. Är någon av de på plats SKALL dessa påkallas vid felaktigheter, Ni får under inga omständigheter döma själva om det finns tävlingsledare på plats.

Medlemskap och spel avgift.
Medlemsavgiften är f.n. 380 kr/år som går till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Norrbottens Bridgeförbund. Avgifterna betalas senast den 31/8 varje år.
Spel avgifter är 40 kr för medlem i klubb ansluten till FSB. Denna summa gäller för både tisdag och torsdagar. Summan gäller även för spelare från andra klubbar. För spelare som ej är medlemmar i klubb som är ansluten till Svensk Bridge är avgiften 80:-.

Föreningens SWISH nr är. 123 600 34 20

Fika.
Tisdagskvällar finns fika att köpa i lokalen.
Torsdagar ingår kaffe och en bulla i spel avgiften.

Ändringar av personliga uppgifter.
Klicka på medlem i menyn och sedan Mina uppgifter (OBS!!! Du måste vara inloggad).

Har ni frågor eller funderingar kontakta ordföranden Jan Svanborg