Om Osby BK

Vi har:
Partävlingar för såväl rutinerade spelare som dig som är ny och intresserad av att tävla

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd(sido)medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som
medlemskapet i hemmaklubben. Att vara stödmedlem i Osby BK kostar 50 kr. per år. Indbetaling til kassören på spelkvällar/eftermidagar.

Ingen spelavgift til klubben ut över 40 kr. i startavgift per gång. Du måste ha betalt din avgift til Förbundet för at kunna spela i Klubben.

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Regler för detta hittar du på Förbundets hemsida. Där kan du också hitta