Om Mariestads BS

Välkommen till Mariestads Bridgesällskap!

Har du ingen att spela med? Det löser vi. Vi har jourspelare både på måndagar och onsdagar.

LOKAL: Drottninggatan 1, Mariestad. Ingång och parkering är på baksidan av huset.

Det är viktigt att du är helt fri från infektionssymptom för att få närvara vid spelkvällar. Vid tveksamhet ring Rolf Billström för råd. Vi ser helst att du är covidvaccinerad.

Medlemsavgiften till Svenska Bridgeförbundet är 350:- per medlem, varav 70:- går till Västergötlands BF.

• 50 kr för medlem i klubb ansluten till SBF (heldagstävling - högre avgift).
  • För spelare som inte är medlem i klubb ansluten till SBF tillkommer 50 kr.