Om Kvibille BS

Medlemsavgiften är f.n. 310 kr/år varav 50 kr går till Kvibille BS och 260 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (FSB). Avgifterna betalas samlat in till FSB under juni-juli varje år.

Vill man kan man vara medlem i mer än en klubb. Detta kallas stöd(sido)medlemskap och ger samma förmåner och rättigheter som medlemskapet i hemmaklubben. Att vara stödmedlem i Kvibille BS kostar 50 kr/år.

50 kr är spelavgiften/spelkväll om inget annat anges i spelprogrammet. För de 50 kronorna får man även kaffe och smörgås under pausen (efter 6 spelade ronder).

Som spelare i Kvibille Bridgesällskap har du möjlighet att köpa ett spelhäfte för10 spelkvällar till priset av 450 kr. Betalningen görs genom att betala 450 kr till vårt bankgiro 259-4851.
OBS ! Ange namn och Midnr vid bankgirobetalning.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.

• Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida. Där kan Du också hitta information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.