Om Hammarö BK

*Välkommen till Hammarö Bridgeklubb *

Vi spelar varje tisdag året runt i Sockenstugan, Sverres väg 5, Hammarö (ligger vid Hammarö kyrka) . Karta finns under Hitta hit.
Spelet börjar kl. 18.30 och är färdigt c:a 22.00 . Resultatet med givar är klart senast 10 minuter efter avslutat spel, finns även utskrivet.
Kaffe och goda smörgåsar finns att köpa.
Månadens lirare, spela 3- räkna 2, spela 4 - räkna 3, spela 5 - räkna 4.

Medlemsavgiften är f.n. 440 kr/år varav 60 kr går till Hammarö BK. Avgifterna betalas samlat in till SBF senast 31 augusti varje år.

• 40 kr för medlem i klubb ansluten till SBF. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 80 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till SBF.
  • Vid simultantävlingar 50 kr p g a SBF debiterar en extra avgift om 10 kr,

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.
  • Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm ej själva.