Om Hagfors BK

Välkommen till Hagfors Bridgeklubb

Lite information om vår klubb:
* Vi spelar ordinarie spel på helgfria torsdagar (start 18.00). Normalt 24 brickor, men beroende på antal bord kan brickantalet variera.
* Vi använder BridgeMate för resultatinmatning och visar under kvällen aktuell ställning på TV-skärm
* Vi brukar spela med maskinlagda brickor och kan därför, i samband med utskrift av tävlingsresultatet för kvällen, visa kortsitsen.
* Vi har tävlingar med och utan handikapp (se mer detalj spelprogram under ”Kommande tävlingar”)
* Vi brukar de flesta månaderna arrangera en månadspoängserie med priser
* Vi erbjuda, till humana priser, olika drycker (kaffe/te/kall dryck) samt något att äta till detta under spelkvällarna .
* Klubblokalen är tyvärr inte handikappanpassad

Medlemmar i SBF: Normalt 50 kronor per person och spelkväll. Vissa kvällar kan högre spelavgift debiteras.
Icke medlemmar i SBF: Får delta mot erläggande av en extra avgift om 40 kronor på den normala startavgiften för kvällen.

Medlemsavgiften är f.n. 400 kr/år varav 20 kr går till Hagfors Bridgeklubb. 380 kr/år är avgift till Svenska Bridgeförbundet (SBF) och
Värmland-Dals Bridgeförbund (VDB)

Anmäl intresse för medlemskap till Jan Lilja