Om Hässelby BK

Hässelby BK är en klubb som sätter trevnaden i första rummet. Vi spelar partävling varje torsdag med undantag för helger och sommar. Under jul blir det också ett uppehåll så att de som har varit snälla kan öppna sina Julklappar i lugn och ro.

Partävling börjar 18.00 - OBS.

Då Sveriges bridgeförbund debiterar HBK 50:- varje gång en icke ansluten spelare spelar i Hässelby rekommenderar styrelsen att alla som spelar kontinuerligt betalar medlemsavgift till förbundet.

• 60 kr per kväll och då bjuder vi på kaffe och bulle.
  • Juniorer spelar för 30 kr och de får också kaffe och bulle.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 5 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta på utsatt tid.
  • Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) alltid tillkallas.
    Döm ej själva.
    *Naturligtvis spelar vi för att det är roligt och vi beter oss där efter. Smile

• Vi rekommenderar användning av stopp- och alertkort. Nya alerte-ringsregler gäller från den 1 september. Regler för detta hittar Du på Svensk Bridges hemsida.