Om Bridgeklubben 2 Klöver

Medlemsavgiften är f.n. 520 kr/år, varav 100 kr är klubbens årsavgift och 420 kr/år är avgiften för Ditt medlemskap i Svenska Bridgeförbundet och Skånes Bridgeförbund. Avgiften betalas mot faktura som medskickas tidningen Bridges juninummer.

• Som medlem i klubb ansluten till FSB betalar Du 40 kr per speltillfälle som lämpligen Swishas till 123 673 6441. Du kan också köpa ett 10-kort för 300 som betalas via Bankgiro 862-8505 och då reduceras avgiften till 30 kr per speltillfälle.
  • 2 Klöver är en av kommunens aktivitetsutförare. Aktivitetschecken kan användas som betalning för spelavgiften.
  • För spelare som inte är medlemmar i klubb anslutna till FSB tillkommer 40 kr.
  • Den extra avgift som FSB debiterar vid simultantävlingar bjuder vår bridgeklubb på.

Trivselregler

• Spelare i våra tävlingar skall vara på plats senast femton minuter innan tävlingen börjar, d v s senast kl 17:45. Spelet startar kl 18.
  • Vi uppmanar samtliga par att ha två korrekt ifyllda deklarationskort. Tävlingsledningen hjälper dig gärna med att förfärdiga korten.
  • Alert- och Stoppkort ska användas.
  • Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren tillkallas. Döm aldrig själv vid bordet.

Stadgar

stadgar_for_bridgeklubben_2_klover_ver_2020-09-28.pdfStadgar BK 2 Klöver, rev 2020-09-28