Om BK Två Ess

Är du intresserad av att spela 4-manna bridge? Kanske du även har ett antal kamrater så att ni kan bilda ett lag? Du är alltid välkommen till oss oavsett om du är ensam eller har ett lag.

Vi spelar lagtävling varje tisdag kl. 18.00 i Alviks kulturhus Brommasalen i två eller tre divisioner beroende på antal lag.

Kontakta klubbens ordförande Irene Rune telefon 070-659 37 55 eller Wilhelm Sabelström 070-517 42 49 eller på e-mail » epost.

Klubbens tävlingsansvarige är Erik Wall 076-196 80 77.

Hjärtligt välkomna !
BK Två Ess styrelse

Vi har

• Lagtävlingar varje tisdag kl. 18.00 i Brommasalen Kommunhuset Alvik
    Vårt Bridgecafé är alltid öppet. Här serveras kaffe, te och andra drycker. Du kan också få smörgåsar och kakor. Allt till mycket humana priser.

Medlemsavgiften är f.n. 100 kr/år .

60 kr för medlem i klubb ansluten till FSB.

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för att tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.*
  • Vid felaktigheter under spelet skall tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm ej själva.

• Vi rekommenderar användning av Stop- och Alertkort. Regler för detta hittar Du på Svenska Bridgeflörbundets hemsida. Där kan Du också hitta
    information om tävlingsformer, handicapregler, mästarpoäng m.m.