Om BK Ess-löv

Välkommen till Bridgeklubben i Eslöv.

Bankgiro 131-5076
SWISH 123 679 04 63

Vi har partävlingar för såväl rutinerade spelare som Dig som är ny och intresserad av att tävla.

Tisdagar 18:30 (handicap en gång i månaden).
Torsdagar 13:30 alltid handicap.

Medlemsavgiften är f.n. 420 kr/år varav 0 kr går till BK ESS-löv. 420 kr/år är avgiften till Svenska Bridgeförbundet (FSB) och Skånes Bridgeförbund. Avgiften betalas in till FSB senast 31 augusti varje år enklast med det inbetalningskort som medföljer sommarnumret av tidningen Bridge.

Annars Se denna länk

• 45 kr (tisdagar och torsdagar)för medlem i klubb ansluten till FSB. Gäller från 1/3

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 10 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta
    på utsatt tid.