Om Åsa/Frillesås BK

Välkommen till Åsa / Frillesås BK

Vi har en stor och fin lokal med 16 fasta bord. Föranmälan krävs!

Se kommande tävlingar här.

Medlemsavgiften är för närvarande 410 kr/år som är avgift till Svenska Bridgeförbundet.

Att vara stödmedlem i Åsa/Frillesås BK kostar 50 kr/år, vilket betalas genom en inbetalning på Bankgiro 5776-5901 eller Swish: 1230716332.

• 50 kr för medlem i klubb ansluten till Svenska Bridgeförbundet. Kan vara högre vid enstaka specialtävlingar.
  • 90 kr för spelare som ej är medlem i klubb ansluten till Svenska Bridgeförbundet.
  • Vid simultantävlingar debiterar förbundet en extra avgift om 10 kr. Denna avgift står Åsa/Frillesås BK för för sina medlemmar och stödmedlemmar.

• Kom minst 10 minuter före starten av en tävling. Detta för tävlingen ska kunna starta och sluta på utsatt tid.
  • Visa hänsyn mot doftöverkänsliga personer genom att undvika användande av parfym och andra produkter med stark lukt.
  • Vid felaktigheter under spelet ska tävlingsledaren (TL) tillkallas. Döm inte själva!

Börja med att logga in på Svenska Bridgeförbundes hemsida. Välj sedan fliken Redigera under vilken det finns en klickbar lista med bland annat Information och Inställningar där man kan ändra e-postadress, hemadress och telefonnummer men även byta lösenord eller lägga upp en profilbild.
Om du har glömt ditt lösenord och har din e-postadress registrerad hos Svenska Bridgeförbundet så kan du, via Logga in och därefter Begär nytt lösenord, få lösenordet mailat till dig.