Om Östra Torps BS

Välkommen till Sveriges sydligaste bridgeklubb, Östra Torps BS .

Vi är en liten bridgeklubb, som bjuder såväl nybörjare som vana bridgespelare, välkomna till våra tävlingar på Torpalängan i Smygehamn.
Spellokalen har plats för 30 par.

På torsdagar kan ni som vill spela sällskapsbridge komma hit för att spela bridge och umgås med Era vänner under trivsamma former. Dessa eftermiddagar börjar vi kl.13:00.

Under speldagarna serveras kaffe, te eller läsk samt kaka. Allt ingår i startavgiften.

Medlemsavgiften är f.n. 275 kr/år varav 250 kr går till Ö. Torps Alliansförening.

Torsdagar 20:-

• Spelare, som skall delta i en tävling, skall vara på plats senast 5 minuter före start. Detta för tävlingen skall starta och sluta på utsatt tid.