Om Rättviks BS

Hjärtligt välkomna.

Välkommen till Rättviks Bridgesällskap.

Vi är ett antal entusiaster i Rättvik som träffas regelbundet för att spela och ha trevligt tillsammans. Varje kväll brukar vi vara mellan 20 och 28 spelare. Vi har gott om plats att vara några fler, och vi välkomnar spelare från våra grannsocknar, när det passar.
Vissa tävlingar kräver föranmälan (fyrmanna och individuella tävlingar) men för de flesta tävlingar räcker det med att vara på plats 15 minuter före start.
Vi spelar med Bridgemate, vilket medför att man inte behöver föra handskrivna protokoll. Alla tävlingar rapporteras till förbundet. (Förutom fyrmanna).
Första året är medlemskapet gratis, men man betalar 50 kronor för varje speltillfälle, inklusive kaffe och kaka. Därefter är årsavgiften 350 kr.

Om du saknar partner men gärna vill spela, så hör av dig så kanske vi kan ordna lämplig partner.

Kontakt: Ulf Wilkenson 070-8626514 eller Åsa Eriksson 070-55097127