Hej Alla klubbmedlemmar!
Jag har fått önskemål om att göra ett sammanfattande dokument över vem som är jourspelare, har cafeterian, ska vara entrévärd o.s.v.
Bl.a. har önskemålet kommit för att messengergrupperna ibland innehåller mycket konversationer och att det kan vara jobbigt att hitta schemat man letar efter.
Jag har nu gjort en sådan lista. Ni hittar den på KBK:s hemsida under rubriken ”FUNKTIONÄRER”, en ny knapp som jag lagt in.
Där har ni ett pdf-dokument med all info.
Jag har också gjort en planering t.o.m. veckan efter Bridgefestivalen.
Om ni har förhinder något speciellt datum så försök att byta med någon och meddela mig så ändrar jag i listan.
Hoppas att ni får en bättre överblick nu.
De olika messengergrupperna finns ju kvar för kommunikation.
Och som jag tidigare meddelade i ett annat utskick så söker vi efter flera som kan hjälpa till. Ju flera vi är som hjälper till ju färre gånger behöver man ju rycka in.
Med vänlig hälsning
Torbjörn

