Forum » Inbjudningar till tävlingar, bridgeveckor och bridgeresor » Dags för vår-liga online i Uppsalabridgen! Start torsdag 3 mars.

Dags för vår-liga online i Uppsalabridgen! Start torsdag 3 mars.

5 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund
Dags för vår-liga online i Uppsalabridgen! Start torsdag 3 mars.

Anmälningslänk torsdagar
Upp till 8 spelare per lag, och man får plocka in inhoppare vid behov.

Mer information om upplägg och anmälan finns här!

Vi sonderar nu terrängen för att se om intresse finns för en fortsättning med en vår-serie online som startar torsdag 3 mars på plattformen RealBridge. Vi kör om vi får ihop minst 16 lag. Smile

Serien spelas över 5 eller 7 omgångar, vid följande tillfällen:
Omg 1 - Torsdag 3 mars
Omg 2 - Torsdag 10 mars
Omg 3 - Torsdag 17 mars
Omg 4 - Torsdag 24 mars
Omg 5 - Torsdag 31 mars
(Omg 6 - Torsdag 7 april)
Uppehåll Skärtorsdag 14 april
(Omg 7 - Torsdag 21 april)

Sista dag för anmälan sön 27 feb.

Startavgiften är 200 kr per lag och match, vi spelar 2*12 brickor per match, första halvlek startar 18:30, andra halvlek 20:10.

Vi tror och hoppas att detta kan vara ett bra komplement till livespelet - där man får chans att spela med, och mot bridgevänner från hela Sverige!

Vår förhoppning är att vi kan få ihop 2-4 divisioner, där lagen delas in efter förmodad spelstyrka (divisionsindelningen görs utifrån ett snitt på lagmedlemmarnas rankingpoäng). I våra tidigare serier har vi haft allt från elitlag, till nybörjarlag, så tro mig när jag säger att ALLA är välkomna! Smile

Frågor och funderingar? Hör av er till mig på 0702-25 26 16, eller skicka ett mail till linnea.edlund@gmail.com

Har ni inte testat RealBridge tidigare så bjuder jag på ett gratis provtillfälle!

Välkomna!!

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Just nu har vi 19 anmälda lag, dvs, serien blir av!

Vi tar dock fortfarande emot ytterligare anmälningar, både nya som gamla lag är välkomna, vi har hela spektrat från elit till nybörjarlag!

Välkomna! Anmälningslänk

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Nu är det spikat - det blir en kort serie, 5 omgångar så är vi klara innan påsk! Smile Just nu 24 lag på anmälningslistan, så lutar åt 6 divisioner.

Är du nyfiken på det här med RealBridge och vill testa innan ni bestämmer er? Hör av er! linnea.edlund@gmail.com

Vi är också både snälla och hjälpsamma i de fall man behöver sätta in reserver. Smile

Anmälningslista - sista anmälningsdag söndag 27 - matchordning och info skickas ut senast tisdag 1 mars.

Johnny Petersson
Bild för Johnny Petersson

Du menar 4 divisioner? Smile

Linnea Edlund
Bild för Linnea Edlund

Så klart jag gör. Smile men nu 26 lag anmälda, det finns fortfarande möjlighet att hänga på!

Logga in för att kommentera