Forum » Bridge-IT och nya hemsidan » Var finns mina lagtävlingar?

Var finns mina lagtävlingar?

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Lars-Magnus Gustafsson
Var finns mina lagtävlingar?

Nu när spader tycks försvinna, en sida jag hellre använder än BIT så undrar jag, var man kan se en sammanställning över sina lagtävlingar? Under, mina tävlingar så listas ju partävlingar som man deltagit i, men inte några lagtävlingar. Var finns dessa?

MVH
L-M

Fredrik Jarlvik

Lars-Magnus Gustafsson skrev:


Nu när spader tycks försvinna, en sida jag hellre använder än BIT så undrar jag, var man kan se en sammanställning över sina lagtävlingar? Under, mina tävlingar så listas ju partävlingar som man deltagit i, men inte några lagtävlingar. Var finns dessa?

MVH
L-M

Man kan fortfarande hitta det via Spader

Klicka på ”Tävling” och sen ”Sök tävling” så hittar man både par- och lagtävlingar. Om denna möjligheten kommer att försvinna vet jag inte, men det fungerar ännu så länge.

Lars-Magnus Gustafsson

Tydligen så finns inte den funktionen i BIT. Men, man hittar den från BIT genom att gå till ”mina sidor” och klicka på ”Tävling” . Alltså, ”Tävling” i huvudmenyn, inte ”Tävling”-fliken. Lite förvirrande kanske att få det förklarat på det viset, men i alla fall.
Hur som helst så är det samma lista som finns i ”Spader” som dyker upp inne i BIT. Så, problemet kvarstår nu när ”Spader” tycks försvinna ”bit” för ”bit”. (vilket råkade bli ett ofrivilligt skämt)
Frågan kvarstår dock, Var hittar jag mina lagtävlingar, när ”Spader” försvinner?

Lars-Magnus Gustafsson

Lars-Magnus Gustafsson skrev:


Tydligen så finns inte den funktionen i BIT. Men, man hittar den från BIT genom att gå till ”mina sidor” och klicka på ”Tävling” . Alltså, ”Tävling” i huvudmenyn, inte ”Tävling”-fliken. Lite förvirrande kanske att få det förklarat på det viset, men i alla fall.
Hur som helst så är det samma lista som finns i ”Spader” som dyker upp inne i BIT. Så, problemet kvarstår nu när ”Spader” tycks försvinna ”bit” för ”bit”. (vilket råkade bli ett ofrivilligt skämt)
Frågan kvarstår dock, Var hittar jag mina lagtävlingar, när ”Spader” försvinner?

Jag kanske ska tillägga att när man klickar på ”Tävling” så skrollar man ner till ”Mina resultat” I slutet av dessa finns en länk, ”Mina tävlingsresultat.

Fredrik Jarlvik

Lars-Magnus Gustafsson skrev:


Tydligen så finns inte den funktionen i BIT. Men, man hittar den från BIT genom att gå till ”mina sidor” och klicka på ”Tävling” . Alltså, ”Tävling” i huvudmenyn, inte ”Tävling”-fliken. Lite förvirrande kanske att få det förklarat på det viset, men i alla fall.
Hur som helst så är det samma lista som finns i ”Spader” som dyker upp inne i BIT. Så, problemet kvarstår nu när ”Spader” tycks försvinna ”bit” för ”bit”. (vilket råkade bli ett ofrivilligt skämt)
Frågan kvarstår dock, Var hittar jag mina lagtävlingar, när ”Spader” försvinner?

Jag tror inte att Spader ”försvinner” utan kommer att finnas kvar som någon form av arkiv. Men om alla framtida par- och lagtävlingar kommer att sparas där vet jag inte. Det kan nog någon av de mer insatta svara på.

Lars-Magnus Gustafsson

Fredrik Jarlvik skrev:

Jag tror inte att Spader ”försvinner” utan kommer att finnas kvar som någon form av arkiv. Men om alla framtida par- och lagtävlingar kommer att sparas där vet jag inte. Det kan nog någon av de mer insatta svara på.

Det senaste är ju att man inte längre kan se resultat och brickor i Spader. Det blir en länk till tävlingen i BIT. Just detta är synd, för nu kan man inte längre länka in det i egen hemsida. Det blir bara en grå ruta när man gör samma sak med tävlingen från BIT.

Johan Grönkvist
Bild för Johan Grönkvist

Lars-Magnus Gustafsson skrev:


Tydligen så finns inte den funktionen i BIT. Men, man hittar den från BIT genom att gå till ”mina sidor” och klicka på ”Tävling” . Alltså, ”Tävling” i huvudmenyn, inte ”Tävling”-fliken. Lite förvirrande kanske att få det förklarat på det viset, men i alla fall.
Hur som helst så är det samma lista som finns i ”Spader” som dyker upp inne i BIT. Så, problemet kvarstår nu när ”Spader” tycks försvinna ”bit” för ”bit”. (vilket råkade bli ett ofrivilligt skämt)
Frågan kvarstår dock, Var hittar jag mina lagtävlingar, när ”Spader” försvinner?

”Spader” i sig kommer inte försvinna. Mycket av våran tävlingslogik ligger där och kommer fortsätta så. Däremot så kommer all visning av resultat mm vara i BIT. Just den funktionen om mina lagtävlingar ligger kvar i ett inbäddat läge i BIT men kommer senare att visas direkt i BIT.

Logga in för att kommentera