Forum » Bridge-IT och nya hemsidan » Kommande tävlingar

Kommande tävlingar

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Pierre Winberg
Kommande tävlingar

Vet inte om det är jag som gör något fel när jag försöker skapa nya tävlingar i BIT. Jag får tävlingarna tillagda i kalendern, men de hamnar inte i listan på klubbens ”Kommande Tävlingar”?

//Pierre

Stefan Westlund
Bild för Stefan Westlund

Då gör vi samma fel Pierre …. Wondering
Samma fenomen här.

Tomas Brenning

Detta problem var löst. Vid övergången till BIT-kalendern och BIT-händelser fick vi problem och var tvungna att avaktivera lösningen. Tyvärr slog den mänskliga faktorn till så vi inte kom ihåg att aktivera den igen. Klantigt, helt enkelt.

Det specifika problemet med era Kommande-listor är nu löst. Däremot är huvudproblemet inte åtgärdat. Jag vet inte exakt när en lösning kommer, men jag kommer att övervaka de olika Kommande- och Ej rapporterade-listor på jakt efter fler tävlingar som inte dyker upp.

Pierre Winberg

Nu känns det som problemet är tillbaka igen, tävlingarna dyker upp i kalendern men inte i ”Kommande”.

//Pierre

Tomas Brenning

Felet är inte löst i den skarpa miljön. Att det nästan fungerar beror på att jag trycker på en ”knapp” varannan timme Smile Du kan titta i Kommande nu.

Däremot har vi hittat och rättat till felet. Utrullning sker under dagen, sannolikt inom någon timme eller två.

Pierre Winberg

Ah, då förstår jag. Tack för svar! Smile

//Pierre

Tomas Brenning

Nu känns det som Kommande faktiskt visar kommande tävlingar direkt efter att de läggs till. Under eftermiddagen eller morgondagen publiceras en ändringslista.

Logga in för att kommentera