Forum » Allmänna diskussioner » Analysprogramm

Analysprogramm

7 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Ulf Lundgren
Analysprogramm

Hej!

Jag letar efter ett bra program att analysera givar och simulera givar?
Några bra tips tack!

MVH Ulf

Thomas Andersson
Bild för Thomas Andersson

Givgenerator/sim med batch/DD-analys. Gratis och open source (skriven i C# och kan stoppas in i Visual Studio, DD-biblioteket skrivet i C.)

Hmm… otydlig bild. Den heter Analizator9000. Inte helt intuitivt att generera givar dock, den använder samma som BBO (”dealer”) när man ställer specifika krav vid budträning. En slags C-syntax används för att ställa krav.

Lars-Göran Larsson

Vill du ha dubbel-dummy analys?
Deep Finess är gratis och löser allt sånt.
Länk

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Thomas Andersson skrev:


Givgenerator/sim med batch/DD-analys. Gratis och open source (skriven i C# och kan stoppas in i Visual Studio, DD-biblioteket skrivet i C.)


Är det inte bättre med en Puch/Zündapp med D-kupa och real mess (utan #* men med <7)? Kan dessutom skrivas i knoparmoj.
Lars-Göran Larsson

I e la ena goa ena!

Mikael Westerlund
Bild för Mikael Westerlund

Torbjörn Jönsson skrev:


Thomas Andersson skrev:


Givgenerator/sim med batch/DD-analys. Gratis och open source (skriven i C# och kan stoppas in i Visual Studio, DD-biblioteket skrivet i C.)


Är det inte bättre med en Puch/Zündapp med D-kupa och real mess (utan #* men med <7)? Kan dessutom skrivas i knoparmoj.

Jag har testat Torbjörns variant. Och det fungerade perfekt och kan varmt rekommenderas!

Lycka till med bridgen
/Mikael Westerlund

Thomas Andersson
Bild för Thomas Andersson

Torbjörn Jönsson skrev:


Thomas Andersson skrev:


Givgenerator/sim med batch/DD-analys. Gratis och open source (skriven i C# och kan stoppas in i Visual Studio, DD-biblioteket skrivet i C.)


Är det inte bättre med en Puch/Zündapp med D-kupa och real mess (utan #* men med <7)? Kan dessutom skrivas i knoparmoj.

与农民交谈农民的方式

On-topic: länk till den jag postade ovan. https://an9k.emkael.info/

Logga in för att kommentera