Forum » Allmänna diskussioner » Video med Svenska öppen klass laget i World Bridge Game 2012

Video med Svenska öppen klass laget i World Bridge Game 2012

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Björn Hjalmarsson
Video med Svenska öppen klass laget i World Bridge Game 2012

Jag upptäckte nyligen att jag missat att göra video av svensk bridge största framgång i öppen klass, förmodligen den största. Guld i öppen klass World Bridge Games 2012. Så nu har jag fått till några videos baserat på LIN filer från BBOs Arkiv. Det var en del pyssel för att få dom i rätt skick, felaktiga resultat och ibland saknas givar. Nu har jag WBFs bok om WBG i Lille som referens, annars hade det blivit sämre kvalitet.

Jag gjorde ett undantag och tog med Sveriges kvarts - och semifinaler också. Både att dom var jämna och vilka lag som var motståndare gjorde att jag tyckte att dom också skulle vara med. Dom visar också hur bra Sverige spelade fram till finalen.

Det ser lite annorlunda ut jämfört med mina tidigare videos. Jag har övergått till använda NetBridgeVu i stället för Handviewer, då jag tycker att den har ett tydligare gränssnitt. Jag visar också nu från slutna rummet för swing brickor (bara från öppna tidigare).

Det finns kommentarer i Finalens Seg 1. Dom är från WBF boken, men jag tycker inte dom ger så mycket och det tar mycket tid att lägga in dom. Så det blev bara Seg 1…

Kvartsfinal mot USA
Semifinal mot Monaco
Final mot Polen

Utdelning av Guldmedaljer

Mycket Nöje!

/Björn

Urban Björklund
Bild för Urban Björklund

Tack för alla videos!
Fantastiskt arbete nedlagt.

Logga in för att kommentera