Forum » Allmänna diskussioner » IAF SM Lag semifinal

IAF SM Lag semifinal

9 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Tommy Andersson
Bild för Tommy Andersson
IAF SM Lag semifinal

Då finns IAF publicerad för helgens spel. Ni hittar det på IAF

Som vanligt skickas ändringar till >>e-post

Per Leandersson

Tack för snabb IAF-rapportering.

Tack till Mattias Weiler för bra TL i Stockholm. Allt flöt perfekt!

/Per

Lars Adie

Den valda sidan ”/sites/default/files/field_sb_upload/sms17.pdf” kunde inte hittas.

Jag ser att det är ett litet stavfel i de övre länkarna och ska vara 17_0 / 17x_0.

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Det är bra att ni även tar med lagens halvtidsresultat i serierna men ni måste visa (med en asterisk?) att det är just det eftersom man annars tex kan tro att serien är färdigspelad när det återstår en halvlek.

Nils Andersson

Torbjörn Jönsson skrev:

Det är bra att ni även tar med lagens halvtidsresultat i serierna men ni måste visa (med en asterisk?) att det är just det eftersom man annars tex kan tro att serien är färdigspelad när det återstår en halvlek.

Om man använder Ruter för att skickas filen in på hemsidan. Man är aldrig där så det här blir ett helt nytt arbete. Rapportera man manuellt, vilket är mycket mer arbete kan man utan svårighet skriva halvtid. Men så hoppas jag ingen gör numera för manuell administration känns väldigt dåtid.

Torbjörn Jönsson

Jag har ingen aning hur det fungerar tekniskt men jag antar att det istället för 5 skulle kunna stå 4,5 (och tom 4 (dvs en halvlek för lite) är bättre) matcher. Hur som helst så skall man inte kunna tro att ett lag vunnit (eller åkt ur) en serie när det i själva verket återstår en halvlek.

Johan Grönkvist
Bild för Johan Grönkvist

Torbjörn jag kan lugna dig att det finns med på förbättringsförslag som kommer med i en senare version. Tills dess så får du klicka på matchen så ser du att det inte är några IMP inmatade för andra halvlek.

Börje Rudenstål
Bild för Börje Rudenstål

Johan Grönkvist skrev:

Torbjörn jag kan lugna dig att det finns med på förbättringsförslag som kommer med i en senare version. Tills dess så får du klicka på matchen så ser du att det inte är några IMP inmatade för andra halvlek.

Nu blev åtminstone jag väldigt lugn när jag vet att det ligger som ett förbättringsförslag, för då vet jag ju att det snart kommer att vara verklighet… Smile

Torbjörn Jönsson

Börje Rudenstål skrev:

Johan Grönkvist skrev:

Nu blev åtminstone jag väldigt lugn när jag vet att det ligger som ett förbättringsförslag, för då vet jag ju att det snart kommer att vara verklighet… :)

Är du ironiskt nu för en sten föll från mitt bröst och nu menar du att jag skall börja oroa mig igen?
Logga in för att kommentera