Forum » Allmänna diskussioner » Bridge partner sökes till Silvertävling 16 mars samt DM damer 6 april

Bridge partner sökes till Silvertävling 16 mars samt DM damer 6 april

2 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Chatarina Andersson
Bridge partner sökes till Silvertävling 16 mars samt DM damer 6 april

Hej
Jag skulle gärna spel båda dessa ovan nämnda tävlingar, som spelas i Bridgens hus, Göteborg.
Om någon känner sig lite intresserad men inte vet något om mig kan jag berätta att jag är 55 år och spelat bridge sen jag var 15 år. Jag spelar helst naturliga system eller 2 over 1 GF.
Ni kan alltid göra en förfrågan på BBO om ni vill testa att spela med mig, Catha 7583 men ni måste tala om ert riktiga namn och vart ni är från.
Jag spelar varje år en tävling i Norge med min kvinnliga bridgevän där, samt har två gånger varit i USA på NABC då jag är medlem i ACBL och planerar att åka till San Fransisco i år till NABC. Jag har bridgepartners både i USA och Kanada, Norge, Bulgarien samt i Portugal.
Vänligen Chatarina
telefon 073 399 335 27 eller
Chatarina.VG@gmail.com

Chatarina Andersson

Hej
Roligt att två stycken gav mig tummen upp Bigsmile

16 mars har ju passerat men 6 april är nästa helg, så om det är någon dam som är sugen på att spela med mig så hör av er, jag bits inte, oftast inte iallafall Wink .

Sen är det väl fler tävlingar frampå t.ex. 4 maj Göteborg bridge cup, sen så kan jag spela första eller sista helgen i Örebro.

Under hösten finns det säkert också tävlingar att spela, sen åker jag till NABC i San Fransisco, är det någon svensk som ska dit och vill spela någon tävling så hör av er i god tid.

Vänligen
Chatarina
telefon 073 399 35 27
mejl Chatarina.VG@gmail.com

Logga in för att kommentera