Forum » Allmänna diskussioner » Plattliret 2/2 -19 Söker partner

Plattliret 2/2 -19 Söker partner

3 inlägg / 0 nya
Senaste inlägg
Chatarina Andersson
Plattliret 2/2 -19 Söker partner

Hej
Tänkte åter besöka Stockholm lagom till plattliret. Det är tre år sedan jag var i Stockholm senast. Tiden går fort.
Så om någon har lust att spela med mig, blir jag glad. Spelar fortfarande 2 over 1 GF, det funkade bra på Hawaii så borde funka bra också här.
Vänligen
Chatarina
telefon 073 399 35 27
mejl Chatarina.VG@gmail.com

Chatarina Andersson

Hej igen
Nej, ännu ingen att spela med till Plattliret.
Om någon känner sig lite intresserad men inte vet något om mig kan jag berätta att jag spelat bridge i 40 år, spelar helst enkla system med få detaljer. Jag är inte från någon bridgefamilj och har heller inte varit gift med någon bridgespelare.
Ni kan alltid göra en förfrågan på BBO om ni vill testa att spela med mig, Catha 7583 men ni måste tala om ert riktiga namn och vart ni är från.
Jag spelar varje år en tävling i Norge med min kvinnliga bridgevän där, samt har två gånger varit i USA på NABC då jag är medlem i ACBL, har bridgepartners både i USA och Kanada samt Portugal.
Har en pojkvän och är nöjd med honom. Jag är 55 år och ser fram emot att bli veteran inom bridge vid 60 år, om dom inte hinner höja till 65 år, vilket verkar som att man gör i USA.
Vänligen Chatarina

Torbjörn Jönsson
Bild för Torbjörn Jönsson

Min mamma Ella Jönsson spelade för några år sedan ett par tävlingar med Chatarina under Bridgefestivalen och kan intyga att hon är en väldigt trevlig partner.

Logga in för att kommentera